11 Februari 2013

Value for the action

Salam petang, Gangguan emosi memang menyakitkan. Memerlukan kita membuat pilihan yg blh membahagiakan. Jadi, pengalaman yang ingin bob kongsikan adalah pengalaman selama dua hari bob memujuk diri. Bob cuba lari dari masalah, tapi dapat satu masalah. Tapi okay lah, boleh dapat satu saman, mungkin itu pengajaran kerana terlalu ingin memuaskan emosi, bob terpaksa bayar untuk itu. Dalam perjalanan pulang, bertemu pula dengan situasi yg dilari. Haha, itulah takdir, lari macamaner pun boleh jumpa jugak. Berjumpalah tadi dengan sebuah keluarga, itu kandungku rupanya, tp kecewanya aku apabila, aku merupakan manusia tunggul, aku tak penting, if i have any, u will with me, but if im nothing. Faham2lah ye, :-) Apa yg kau perlu aku adik yg perlu tunaikan, but where ur family that time, haha, lu sembang macam ikan piranha, tu je aku boleh ungkapkan.. K lah guys, bob tak leh sambung menaip, emotinal lg ni, t sambung k :-) Selamat Datang - Wilayah Sosial BoB

Tiada ulasan:

Catat Ulasan